Witam wszystkich w moim nowym projekcie

    


Obecnie postanowiłem rozszerzyć swój pierwotny projekt a nie chciałem zaśmiecać bloga poświęconego łysieniu(Link do bloga o łysienu).  Wiele osób na poczatku roku pragnie zmienić swoje życie na lepsze ja również dlatego powstaje ten blog. Będę tu publikował postępy mojej przemiany najważniejsze założenia to: 

1. Odzyskanie pełnego owłosienia na głowie 

2. Poprawa formy i schudniecie obecnie 102,1kg (w tamtym roku już schudłem ale waga powróciła)

3. Poprawa umiejętności językowych angielski, niemiecki no i oczywiście polski bo pomimo,     że jestem  Polakiem to mógłbym lepiej.

4. Nauka programowania i poprawa umiejętności elektronicznych 

5. Zadbanie o swój wizerunek  

6. Dobrze zbalansowane posiłki oraz suplementacja braków 

7. Dobra organizacja informatyczna tego co robię oraz uporządkowanie wszystkich danych 

8. Zaprojektowanie robota w celu ugruntowania wiedzy która posiadam 

9. Poprawienie umiejętności kucharskich no i stworzenie własnego jadłospisu  

 

Na pewno ta lista się rozszerzy a pod spodem obecny  stan startowy 

Obecne owłosienie głowy 


ktoś powie, że tragedia ale proszę spojrzeć poniżej tak to było jakieś 4 miesiące temu 



Obecna sylwetka jest sporo do poprawy ale regularna praca na pewno przyniesie efekty :)

pewnie delikatnie widać efekty poprzedniej serii ćwiczeń ale było znacznie lepiej ale nie osiągnąłem tego co chciałem   






 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Durzo pracy